Thursday 18 August 2016

Filled Under:

Cikgu Sek0lah Raba Dada Murid Dan Ugut Jika Memecahkan Rahsia Itu , Kepalanya Akan Pecah !






JULAU: Se0rang guru di sebuah sek0lah rendah di sini mengugut untuk memecah kepala se0rang murid perempuan darjah enam jika rahsianya meramas buah dada gadis itu terb0ngkar.

Kejadian dikatakan berlaku pada penghujung Julai lalu, apabila guru terbabit memanggil murid tersebut ke pejabatnya sebelum mengunci pintu.

Mangsa kemudian dipeluk dari belakang sebelum bahagian dadanya disentuh 0leh guru tersebut, yang mengakibatkan mangsa menjerit ketakutan.

Difahamkan jeritan mangsa didengari 0leh guru besar dan se0rang guru lain sek0lah berkenaan yang biliknya terletak bersebelahan, namun tiada tindakan yang diambil berhubung kejadian tersebut.

Guru terbabit kemudian memberi amaran kepada mangsa agar tidak mendedahkan perlakuan terkutuknya atau dia akan bertindak kejam memecah kepala mangsa.

Ia bukannya kejadian pertama melibatkan guru ped0fil terbabit kerana pada penghujung tahun 2015, dia pernah memegang bahu murid yang sama.

Sebaik mengetahui tindakan kejam guru Melayu terbabit, bapa mangsa yang juga se0rang petani berusia 44 tahun telah membuat lap0ran p0lis di Balai P0lis Julau pada tengah hari Sabtu lalu. – Sarawakv0ice.c0m






0 comments:

Post a Comment